Busques feina?

myWorkUp ha estat mencionada per Apps4bcn, una associació única entre l'Ajuntament de Barcelona Dotopen S.L., una petita startup de Barcelona amb una gran visió: construir un món millor amb aplicacions!

190783 busues%20feina ce2090 original 1450342834

Des que va començar la crisi hem vist com la popularitat i varietat d’apps relacionades amb el món laboral s’ha incrementant. Podem escollir l’aplicació que millor respongui a les nostres necessitats, tant si som una empresa com si estem en el procés de recerca de feina perquè n’hi ha de tots tipus i funcions.

Nomès has de saber què busques i en tindràs les que cerquen feina que són a prop teu, les que faciliten la comunicació directe entre amb candidats sense intermediaris, o les apps que et donen la possibilitat d’aconseguir un extra a final de mes si és el que necessites.

A Apps4Bcn fem un tast d’aquestes aplicacions perquè la comunitat d’experts les puguin valorar, i siguin descobertes pels usuaris:

jobMapp: una aplicació que posa en contacte a gent que necessita ajuda amb tasques petites o puntuals amb persones a prop d’ells que les poden realitzar. Els microjobs que cobreix són relacionats amb: bricolatge, llar, jardineria, informàtica, transport, nens, experts i mascotes. Gratuita en iOS i Android.

Job Today: una app que es caracteritza per la seva immediatesa. Et garantitzen una resposta a les 24h. Inscripció fàcil ( un clic) i una bona opció escollida per a restaurants i comerços. Gratuita en iOS i Android.

myWorkUp: Ofertes de feina per accions promocionals o esdeveniments a la teva ciutat. Un sistema que connecta una comunitat Mobile que cerca feina de curta durada, amb marques, mitjançant els seus dispositius Mobile, redifinint el procés de gestió d’esdeveniments amb una solució més transparent, eficient i econòmica. Gratuita en iOS i Android.

Amb aquestes aplicacions en el teu smartphone, jo diria que tens moltes possibilitats de trobar la feina que necessites! Ja les podeu començar a valorar!!

Font: Apps4Bcn